Раді вітати Вас на сторінці
Харківської гімназії № 82
Харківської міської ради Харківської області
Welcome to the page Kharkiv gymnasium № 82
Kharkiv City Council Kharkiv region!
Головна мета гімназії:
формування здорової (фізично, духовно), компетентної, соціально-адаптивної, творчої особистості, яка має постійну потребу до самореалізації та самовдосконалення, стійкі навички поведінки, уміння вільно спілкуватись, адаптуватись в сучасному суспільстві.
Завдання:
розвиток природних позитивних нахилів здібностей і обдарованостей, творчого мислення, потреб і вміння самовдосконалюватися; виховання творчої соціально активної особистості, здатної до саморозвитку та самореалізації, адаптації до життя в умовах ринкової економіки; виховання морально і фізично здорового покоління; оновлення змісту освіти, розробка і апробація інноваційних педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.
05 червня 2018 року гімназія отримала Диплом Національної академії Педагогічних наук України за активну реалізацію наукових ідей в освітній практиці і ввійшла в збірку «Літопис сучасної науки й освіти України: «Наукові школи, авторські системи і концепції».
18 жовтня 2013 року гімназія стала лауреатом загальнонаціонального проекту "Флагман освіти і науки України". За вагомий внесок у розвиток освіти і науки гімназія нагороджена Грамотою та презентаційним виданням "Флагмани освіти і науки України - 2013" , а директор - Нагрудним знаком.
30 листопада 2015 року, в місті Києві відбувся Міжнародний форум «Науковці та освітяни України в ім'я утвердження миру, стабільності та розвитку суспільства». Колектив гімназії став учасником форуму, представив місто Харків, нагороджений Сертифікатом учасника та медаллю «За вагомий внесок у розвиток освіти і науки».
Національна академія педагогічних наук України та Інститут обдарованої дитини НАПН України у 2018 році проводив Всеукраїнський конкурс-рейтинг загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми "Школа – джерело талантів". Харківська гімназія № 82 представила на конкурс систему роботи з обдарованими дітьми та посіла ІІ місце!