Вчитель Ковалевська А. П.

5-ті класи

  • Чит. стор. 156-167, виписати і вивчити основні поняття (найважливіше в цьому пункті стор. 167).

6-ті класи

  • Написати по дві події кожного виду, чит. стор. 81-89.

7-мі класи

  • За допомогою табличного процесора MO Excel скласти кросворд на тему "Алгоритми та програмування в середовищі Scratch";
  • Надіслати вчителю на електронну адресу alina.korolevskaja@gmail.com.

8-мі класи

  • Чит. стор. 195-199, завдання 5 стор. 200.

9-ті класи

  • Переглянути відео "Как сделать опрос в Google Формы?";
  • Створити опитування "Шкільне життя" (15 питань з різною формою відповідей) за допомогою сервісу Google: https://docs.google.com/forms;
  • Зберегти його на своєму Google диску та надіслати посилання з правом доступу вчителю на адресу alina.korolevskaja@gmail.com.

10-ті класи

  • Створити сайт за допомогою сервісу Google, над макетом і контентом якого починали працювати в класі.

11-А клас

  • Створити дизайн флаєру для кав'ярні (назву придумати самим). Програма на вибір.
  • Надіслати вчителю на електронну адресу alina.korolevskaja@gmail.com.

Вчитель Євтушок Н.О.

5-ті класи

  • Прочитати п. 4.5 (стор. 194-199), усно відповідати на питання після пункту на стор. 199;
  • Письмово виконати завдання 7 на стор. 200.
  • * Додаткове завдання: на стор. 197 виконати завдання "Працюємо з комп'ютером" за допомогою он-лайн середовища Scratch.

6-ті класи

  • Прочитати п. 3.3 (стор. 100-107), письмово відповісти на питання 1 після пункту на стор. 107, усно відповідати на питання 2-3 після пункту на стор. 107-108;
  • Письмово виконати завдання 5 на стор. 108;
  • * Додаткове завдання: на стор. 105 виконати завдання "Працюємо з комп'ютером" за допомогою он-лайн середовища Scratch.

7-мі класи

  • За допомогою табличного процесора MO Excel скласти кросворд на тему "Алгоритми та програмування в середовищі Scratch";
  • Зберегти кросворд та надіслати вчителю на електронну адресу natalievtyshok@gmail.com до 30.03.2020.

8-мі класи

  • Прочитати п. 6.4 (стор. 200-205), усно відповідати на питання після пункту на стор. 205;
  • Письмово виконати завдання 4, 5 на стор. 199-200.

9-ті класи

  • Переглянути відео "Как сделать опрос в Google Формы?";
  • Створити опитування "Шкільне життя" (15 питань з різною формою відповідей) за допомогою сервісу Google: https://docs.google.com/forms;
  • Зберегти його на своєму Google диску та надіслати посилання з правом доступу вчителю на елекронну адресу natalievtyshok@gmail.com до 30.03.2020.

10-ті класи

  • Створити презентацію на тему "Основні тренди веб-дизайну";
  • Надіслати вчителю на електронну адресу natalievtyshok@gmail.com до 30.03.2020.

11-ті класи

  • Створити флаєр (Флаєр – це малоформатна рекламна листівка, яскраво оформлена, що інформує про місце і час проведення заходу та призначена для розповсюдження в громадських місцях чи поштової розсилки) для кав'ярні (назву придумати самостійно). Програма на вибір.
  • Зберегти роботу та надіслати вчителю на електронну адресу natalievtyshok@gmail.com до 03.04.2020.
Кiлькiсть переглядiв: 414