6-ті класи

Завдання:

  • Прочитайте параграф 43 (Підручник вид. Генеза)/ 40,41 (Підручник вид. Освіта) та опрацюйте запитання в кінці параграфа.
  • Подивіться відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=c5yiPx15iVg&feature=youtu.be

Д/З:

  • Завдання 1 стор. 185 (підручник Освіта) – в зошиті.
  • Подивіться відеоролик та попрацюйте кінокритиком: вкажіть три позитивних момента відео, сформулюйте два запитання, що виникли до відеоролика, та напишіть рекомендацію, як би ви покращили або доповнили ролик (в зошиті).
  • Працюючи з конспектом та пiдручником §38-39 (вид. Освiта) /40-42 (вид. Генеза) пройдiть тестування за посиланням: Join.naurok.ua, код доступу: 816511 (вказати Прізвище, ім’я та клас). Пройти тест до 04.04!

7-мі класи

Завдання:

  • Прочитайте параграф 39 (Підручник вид. Ранок)/ 42 (Підручник Соболь В.) та опрацюйте запитання в кінці параграфа.
  • Подивіться відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v9krvDdW1Ss

Д/З:

  • Користуючісь матеріалами з параграфа та інформацією з відеоуроку, опишіть розвиток однієї з сенсорних систем (слух, зір, дотик, рівновага, нюх, смак – на вибір) в тварин протягом еволюції (як система представлена в кожного типу тварин).
  • Завдання відправляти в електронному вигляді на пошту byology82@gmail.com (в темі листа вказати прізвище та клас).

8-мі класи

Завдання:

Д/З:

  • Порівняйте два запропонованих відеоролика. Вкажіть три переваги (позитивних моменти) кожного з них, сформулюйте по два питання, що виникли до кожного відео, та напишіть по одній рекомендації (як би ви покращили або доповнили) до кожного ролику.
  • Завдання відправляти в електронному вигляді на пошту byology82@gmail.com (в темі листа вказати прізвище та клас).
  • Пройдіть тестування за посиланням: Join.naurok.ua, код доступу: 566450 (вказати Прізвище, ім’я та клас). Пройти тест до 04.04!

9-ті класи

Завдання:

Д/З:

  • Користуючісь матеріалами з параграфа та інформацією з відеоуроку, подумайте, чи завжди фенотип (фенотипічний прояв ознаки) буде відповідати (повністю відображати) генотипу? Аргументуйте відповідь.
  • Завдання відправляти в електронному вигляді на пошту byology82@gmail.com(в темі листа вказати прізвище та клас).

10-ті класи

Завдання:

  • Прочитайте параграф 29, 30 та опрацюйте запитання в кінці параграфа.
  • Подивіться відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=coj1ixIDQy4

Д/З:

  • Складіть схему або таблицю хвороб, що виникають внаслідок нестачі, або ж надмірного людиною споживання основних харчових сполук (білки, жири, вуглеводи).
  • Завдання відправляти в електронному вигляді на пошту byology82@gmail.com (в темі листа вказати прізвище та клас).

11-ті класи

Завдання:

  • Прочитайте параграф 41 та опрацюйте запитання в кінці параграфа.
  • Подивіться відео урок за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=KyxBx-Efvn0

Д/З:

  • Користуючісь матеріалами з параграфа та інформацією з відео уроку приведіть приклади місць в сучасній природі, де могли б виникати первинні сукцесії. Аргументуйте приклади.
  • Завдання відправляти в електронному вигляді на пошту byology82@gmail.com (в темі листа вказати прізвище та клас).
Кiлькiсть переглядiв: 513