Скрєбцова О.В.
Природознавство
5-В, 5-Г класи
- п. 41,42 (читати), зошит с. 61, 62 (письмово).
Географія
7-мі класи
- п. 47, 48, 49 (читати).
- за п. 47-48 скласти таблицю
Назва природної зони | Г. П. | Тип клімату | Грунти | Рослини | Тварини |
- за картою атласу Євразія виписати в зошит Об’єкти природної спадщини ЮНЕСКО в Євразії, в якій державі знаходиться, що оберігають. (Можна у вигляді таблиці)
8-Б, 8-В класи
- п. 45-46 (читати), с.232 пит. 5 (письмово), с. 237 дослідження письмово.
10-Б клас
- п. 34-35 (читати), с.186, працюємо в групах питання 1 (письмово), с.192 питання 3, 4, 5 (письмово).
11–ті класи
- п. 27,28 читати.
Харківщинознавство
8-мі класи
- п. 26 (читати), скласти таблицю
Галузь культури | Діяч культури | Його вклад в розвиток культури |
Література | ||
Малярство | ||
Театр | ||
Музика |
9-Б, 9-В класи
- п. 48, 50 (читати), скласти таблицю
Вид виробництва | Підприємство | Що виробляє? |
1. Хімія та нафтохімія | ||
2. Деревообробна та целюлозо - паперова | ||
3. Промисловість буд. матеріалів | ||
4. Легка промисловість | ||
5. Харчова промисловість |
Вчитель Реброва І.М.
Природознавство
5-А, 5-Б класи
- Навчальний проект «Найпоширеніші й отруйні рослини, гриби й тварини своєї місцевості» (творче завдання). Зробити або на аркушах А-4, або у вигляді презентації, або у вигляді творчої роботи.
Географія
6- А, 6-Б класи
- прочитати параграфи 44, 45, 46;
- заповнити таблицю, вміти показувати на карті найбільші річки і озера
№ | Материк | Найбільші річки | Найбільші озера |
1 | Євразія | ||
2 | Африка | ||
3 | Північна Америка | ||
4 | Південна Америка | ||
5 | Австралія |
- використовуючи параграф 44 (стор. 179), скласти таблицю, знайти озера на карті
№ | Типи озерних улоговин | Приклади |
1 | Тектонічні озера | |
2 | Залишкові озера | |
3 | Льодовикові озера | |
4 | Лиманні озера | |
5 | Карстові озера | |
6 | Вулканічні озера | |
7 | Заплавні озера |
6-В, 6-Г класи
- прочитати параграфи 49, 50, 51;
- заповнити таблицю, вміти показувати на карті найбільші річки і озера
№ | Материк | Самые большие реки | Самые большие озера |
Евразия | |||
Африка | |||
Северная Америка | |||
Южная Америка | |||
Австралия |
- використовуючи параграф 49 (стор. 192-193), скласти таблицю, знайти озера на карті
№ | Типы озерных котловин | Примеры |
1 | Тектонические озера | |
2 | Остаточные озера | Каспийское, Аральское |
3 | Ледниковые озера | |
4 | Лиманные озера | |
5 | Карстовые озера | Шацкие озера (Украина) |
6 | Вулканические озера | |
7 | Пойменные озера | Ялпуг, Кагул (Украина) |
9-А, 9-Б, 9-В класи
- прочитати параграфи 36, 37, 38;
- в зошиті заповнити таблицю
№ | Види транспорту | Переваги | Недоліки |
1 | Залізничний транспорт | ||
2 | Автомобільний транспорт | ||
3 | Річковий транспорт | ||
4 | Морський транспорт | ||
5 | Повітряний транспорт | ||
6 | Трубопровідний транспорт |
- виписати з підручника стор. 205 і вивчити міжнародні транспортні коридори.
10-А клас
- Практична робота №6 (стор. 202), зробити на подвійному аркуші (використовуємо лише карти атласу);
- вчити карту Африки ( країни без столиць).
Вчитель Стебновська Н.І.
8-А клас
- п. 45-46 (читати), с.232 пит. 5 (письмово), с. 237 дослідження письмово.